Jak zostać zapamiętanym przez klientów

person Agre_Lampfolder_openBizneslocal_offer, access_time 21 maja 2018
w jaki sposób

Wiele firm prowadzi akcje marketingowe, które mają na celu przyciągniecie uwagi klientów. Ważne jest aby klient dobrze nas zapamiętał i miał miłe skojarzenia z naszą firmą.
Handlowcy, ludzie zajmujący się marketingiem, szefowie firm, szukają wielu sposobów, aby zapaść w pamięci klientów, często wydając na kampanie reklamowe, ogromne sumy pieniędzy. Mało jednak kto wie, że jednym z najlepszych i zarazem najprostszym na zapamiętanie przez klienta sposobem są cukierki reklamowe.
Wielu z was musi teraz łapać się za głowę, mówiąc co to za pomysł?! Zastanówmy się jednak chwilę, załóżmy że jesteśmy po spotkaniu z ważnym klientem i po udanej rozmowie zostawiamy my materiały marketingowe, w tym na przykład krówki reklamowe, z logo naszej firmy, lub w kształcie naszego flagowego produktu. Jedno opakowanie takich produktów nasz rozmówca może zachować w swoim biurze, a drugie pozostawić na przykład w biurze obsługi klienta.
Nasz klient (o ile lubi krówki, ale umówmy się, lubi je każdy), za każdym naszym telefonem, czy wizytą, będzie kojarzył nas poprzez pryzmat słodkiego podarunku. Sugestia jest bardzo mocna, a zarazem niedostrzegalna, ponieważ klient będzie darzył nas sympatia, ale sam nie do końca będzie wiedział dlaczego.
Podobnie będzie z klientami naszego kontrahenta. Krówka którą poczęstuje się dana osoba, na pewno stworzy trwałe wspomnienie w podświadomości i kiedy następnym razem stanie przed wyborem, czy kupić produkt nasz czy konkurencji, to istnieje duża szansa, że wybierze nasz towar, ponieważ klienci wbrew pozorom, kierują się emocjami przy zakupie towaru i usług.

Zobacz też: http://sweet-corner.eu/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>