Jak zapaść w pamięć klientowi?

pytanie

Wiele firm ma problem w dzisiejszych czasach nie ze zdobyciem klienta, ale z utrzymaniem jego uwagi. Marketingowcy w firmach robią, co mogą i chwytają się każdego sposobu, by wypromować firmę. Jednym z takich sposobów są napoje z logo.

Najczęściej są to tzw. energetyki, choć zdarza się, że firmy zamawiają też personalizowane wody mineralne. Jakie jest znaczenie takiego napoju z logo? Wyobraź sobie, że jesteś na dużej konferencji połączonej z bankietem. Bankiet trwa do bladego świtu i jak to przy takich okazjach bywa, alkohol leje się strumieniami. Imprezy branżowe mają to do siebie, że najczęściej nikt się w takich momentach nie ogranicza. Taka prawda. Następnego dnia natomiast trzeba być zwartym i gotowym do pracy najczęściej już od wczesnych godzin porannych. I kiedy taki uczestnik konferencji schodzi rano na salę, mocno zmęczony po wczorajszym wieczorze, zauważa nagle stoisko, na którym aż roi się od napoi z logo pewnej firmy.

Gwarantuję ci, że zapamięta to logo na długie tygodnie, a jeszcze parę miesięcy później będzie opowiadał kolegom o tym, jak napój pewnej firmy uratował jego dzień. Jak zamówić takie napoje z logo? Nic prostszego! W Internecie znajdziesz wiele firm, które specjalizują się w dostarczaniu takich produktów. Oczywiście nie są to napoje wielkich markowych koncernów, ale z całą pewnością są przebadane i bezpieczne. Często nie kosztują również fortuny – zwłaszcza, że zamawiając takie personalizowane napoje z logo nie zamawiamy jednej czy dwóch butelek a ilość hurtową, co znacznie obniża cenę jednostkową danego produktu. Jeśli więc zastanawiasz się, czy warto w ogóle inwestować w taki produkt, mam nadzieję, że ten tekst pomógł Ci podjąć decyzję.

Zobacz: Napoje reklamowe | SuperSlodycze.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>